Friday, December 10, 2010

I'm a Ribbon Girl :)

Hello~~!! hari ini aku nak inform korang tentang benda yang aku paling suka kat dunia ni.haha.aku pun xtau la kenapa dalam banyak2 benda,aku paling suka kumpul benda ni..huhu..maybe sebab benda ni comel kot.or maybe benda ni melambangkan style anime..hahaha.mepek je aku ni.huhu.ok ok..nak tao benda tu ape??benda nya adalah..huhu...jenjenjen..

RIBBON~~~!!! huhuhu

kat bawah ni adalah antara koleksi ribbon yang aku ada :)

pin kesayangan :)

 my hair band :)

 my favourite ribbon hair clip :)

 teddy pin

 favourite head band :)

 ribbon2 yang selalu diikat kat rambut aku :)

 rantai :)

hehehe.. dah tgk koleksi2 ribbon aku kat atas??huhu..jom tgk koleksi2 yang aku suka pulak~~!!






























huhuhu..ok..cukup lah tuu..see u next time~~!! papai~!! (^_^)/
Loading...

Dance Music yawww ! :D